خطیب جمعه بیرجند گفت : امروز در آستانه ی فتنه ی جدیدی هستیم و دشمن با ایجاد فتنه درکشور، اصل نظام را نشانه گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت السلام والمسلمین عبادی امام جمعه بیرجند در خطبه های این هفته گفت : امروز بیش از هر زمانی دولت آخر الزمان نزدیک است و فتنه های عظیمی هر روز و هر ساعت به وجود می آید.


وی افزود : دشمنان بامطالعات دقیق و کارشناسی در اتاقهای فکر ، مساله فتنه را در سال 78 به ظاهر با عنوان کوی دانشگاه و فتنه ی سال 88 را با عنوان انتخابات به جامعه تزریق کردند که در واقع هدف آنها اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت السلام والمسلمین عبادی  با اشاره به تحریم ها و برنامه های دشمنان پس ازفتنه 88 افزود : مردم در 9 دیماه ، روز بصیرت خواهی وتجدید بیعت با ولایت ، امیدهای بیگانه را ناامید کردند.

خطیب جمعه بیرجند دربخش دیگری ازسخنانش با بیان اینکه امروز در آستانه ی فتنه ی جدیدی هستیم گفت: عده ای نفوذی اختلاس می کنند وبا تنگ کردن عرصه برمردم باعث نارضایتی می شوند که باید هوشیاربود.

وی با بیان اینکه باید دوست و دشمن را شناخت گفت : نظام جمهوری اسلامی ایران با داشتن رهبری عالم و عادل و پیشرفته ترین قانون اساسی دنیا همیشه بدنبال تحقق عدالت درجامعه بوده است و دولتمردان و خدمتگزاران نظام هم قسم یادکرده اند که بدنبال پیاده کردن اسلام بوده و اجازه ندهند کوچکترین حقی از مردم پایمال شود .


خطیب نمازجمعه بیرجند همچنین بااشاره به اینکه نظام مردم سالار جمهوری اسلامی ایران به مردم عزت بخشیده و دولتمردان و قوای سه گانه با واسطه یا بی واسطه توسط مردم تعیین می شوند گفت :آنچه بر سر ما می آید بدست خودمان رقم می خورد.
وی نسبت به بروز فتنه جدید در کشور هشدار داد.
انتهای پیام/ک


هشدار خطیب جمعه بیرجند نسبت به فتنه جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.