نماینده خمینی شهر گفت:یوم الله ۹ دی حماسه‌ای بی نظیر و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود که با حضور خودجوش مردم رقم خورد. 

ابطحی: واکنش کنشگران سیاسی بعد از ٩ دی عاقلانه شدسیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یوم الله ۹ دی حماسه‌ای بی نظیر و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود که با حضور با بصیرت و خودجوش مردم رقم خورد. 

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی باعث برچیدن بساط فتنه از کشور شد، ادامه داد: اگر حماسه ۹ دی نبود، فتنه گران تصمیم داشتند تظاهراتشان را تا سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دهند.

نماینده مردم خمینی شهر تصریح کرد: ۹ دی به حدی تاثیرگذار بود که در انتخابات‌ بعدی شاهد عملکرد عاقلانه کنشگران سیاسی  نسبت به سال ۸۸ بودیم به طوری که همه در چارچوب قانون حرکت کردند و دیگر شاهد کوچک‌ترین اعتراضی به نتیجه انتخابات و دعوت به تظاهرات و دیکتاتوری خیابانی و قشون کشی نبودیم و تجربه‌ای برای انتخابات‌های بعدی شد که این مسئله مرهون حضور هوشمندانه مردم در صحنه بزرگ ۹ دی بود.

ابطحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مردم به دلیل حمایت از شخصیت خاصی در ٩ دی حضور یافتند، گفت: این حضور برای حفظ کلیت نظام و مکتب مقدس جمهوری اسلامی و فارغ از طرفداری از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بود.

وی با تاکید بر اینکه حماسه ٩ دی باید همواره زنده بماند، گفت: آمریکا و استکبار جهانی امروز به دنبال طرحی جدید هستند تا کسانی را که درد معیشت دارند به خیابان‌ها بکشانند اما مردم ما بحث‌های اقتصادی و عملکرد مسئولان را از کلیت نظام جدا می‌دانند و تحت هر شرایطی پای نظام می‌مانند.

ابطحی خاطرنشان کرد: مسئولان نظام باید بدانند که همه در یک کشتی نشستیم و دیگر بحث اصلاح طلبی و اصولگرایی مطرح نیست، همه باید به مردم خدمت کنند تا آنان هم به مسئولان خود همواره اعتماد داشته باشند و از آنان حمایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۹ دی ۱۳۹۶
گراني و مشكل معشيت مردم حل شه خیلی عالی میشه
آخرین اخبار