فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : ۲۵۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترکی با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان در استان سمنان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : مبارزه با مصرف مواد مخدر و سودا گران آن در جامعه مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی است.


وی افزود: در عملیات بازرسی و اطلاعاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان در یکی از محورهای مواصلاتی استان سمنان بالغ‌بر 253 کیلوگرم تریاک کشف شد.


فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه دو قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات دستگیر شدند تصریح کرد: پس از تکمیل روند اداری و بازجویی از این افراد پرونده آنان به مراجع قضایی تحویل داده می‌شود.


وی بابیان اینکه این عملیات از چند ماه گذشته در حال برنامه‌ریزی بوده است تصریح کرد: سرانجام در هنگام ارتکاب جرم مجرمان این پرونده   دستگیر شدند.


قاسمی ابراز داشت: در این عملیات درگیری مسلحانه‌ای انجام شد که با ایجاد جراحت در یکی از قاچاقچیان عملیات با موفقیت به پایان رسید.


وی با اشاره به اینکه این محموله مواد مخدر در یک دستگاه پیکان وانت و دو خودرو پژو جاسازی‌شده بود گفت : پلیس همواره در مقابل سودا گران مواد مخدر با قاطعیت برخورد می‌کند.


انتهای پیام / ه


کشف تریاک در عملیات مشترکی با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان و سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.