عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ۹ دی انقلاب سوم مردم ایران بود که نشان از بصیرت و شناخت درست ملت داشت.

حماسه ۹ دی انقلاب سوم ملت ایران بودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در تجمع حماسه بزرگ ۹ دی، گفت: این اجتماع عظیم و فشرده حماسه  ۹دی را دائمی می کند و باید از مردم شیراز تشکر کرد.

وی افزود: ۹دی انقلاب سوم، بصیرت و عمق بخشی در دورانی که گرد و خاک ایجاد می شود شما توانستید با بصیرت و بینش بالا حق رو در مقابل باطل تشخیص دهید که برخی بزرگان توانستند و یا ساکت ماندند هرچند که برخی سران فتنه شدند.

ضرغامی ادامه داد: ۹دی روز بزرگی است زیرا بدون هیچ برنامه ریزی و تدارک انجام شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: حماسه بزرگ ۸ و ۹ دی به دنبال خیانت بزرگی بود که انجام شد و مردم شاهد جسارت به عزاداران بودند.

وی افزود: حضور یکپارچه بدون وابستگی به جریان سیاسی مردم به صحنه آمدند که نشان از بصیرت مردم بود و همه برنامه ریزی وشمنان را برهم زد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور بیان کرد: جسارت به هیات عزاداری با هماهنگی خارجی بود زیرا آن ها تمامی تصاویر را داشتند اما ما چون پیش بینی این بی احترامی را نمی کردیم هیچ دوربینی در آن میان نداشتیم.

ضرغامی تصریح کرد: گروه های مختلف مردمی این جسارت آنها را تحمل نکردند و مردم به صحنه آمدند که از دین و کشور دفاع کنند و واقعا انقلاب سوم بود زیرا بصیرت مردم را افزایش داد.

انتهای پیام/ر

صحبت های عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در حماسه 9 دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۹ دی ۱۳۹۶
زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۹ دی ۱۳۹۶
خواهشا بفکر بیکارای دهه 60 باشید پیرشدیم بخدا
کو کار ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۹ دی ۱۳۹۶
خواهشا بفکر بیکارای دهه 60 باشید پیرشدیم بخدا
کو کار ؟
آخرین اخبار