زارع مهذبیه گفت: با افزایش نشاط سیاسی و همدلی بین مردم، شاهد افزایش حضور مردم در انتخابات خواهیم بود.

صادق زارع مهذبیه معاون سیاسی ناحیه مقاومت سپاه ثارالله (ع) با اشاره به آغاز «هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت» اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با لطف الهی و به رهبری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب مقاطع حساسی را پشت سر گذاشت و از بحران‌ها و توطئه‌های پیچیده داخلی و خارجی نیز سربلند بیرون آمد تا امروز به دست ما رسید.

او با بیان وجوه شباهت حضور مردم در اجتماع ۹ دی ۸۸ و خنثی شدن توطئه‌های آن سال با حضور سرنوشت‌ساز مردم قم در نوزدهم دی ماه ۱۳۵۶ افزود: مهم‌ترین شباهت این ۲ واقعه در بصیرت توده‌های عظیم مردمی بود که در این ۲ روز به ندای رهبر خود لبیک گفتند و حماسه آفریدند.

زارع مهذبیه با اشاره به روزشمار هفته بصیرت که از ۹ دی تا ۱۹ دی ماه هرسال برگزار می‌شود تصریح کرد: این هفته در عین گرامی‌داشت هفته بصیرت حاوی تبیین‌ها و فعالیت‌های مختلفی است که وجه مشترک همه آن‌ها بصیرت‌افزایی و ارتقای بینش جامعه و توانایی تشخیص و درک صحیح از وقایع و عمق‌بخشی به نگاه دینی و سیاسی است و نداشتن این شناخت از حقیقت به همراه نبود قدرت درک صحیح امور باعث می‌شود که در کشاکش بحران‌ها و مشکلات فردی و اجتماعی، افراد و به خصوص خواص به بیراهه و انحراف بروند.

او راهکار اصلی برای ثبات قدم و یافتن قوه درک حق از باطل و سره از ناسره به خصوص هنگام بروز شبهه‌ها و فتنه‌ها را داشتن بصیرت و پیروی از، ولی فقیه زمان دانست و گفت: مردم ایران اسلامی در روز ۹ دی با پشتیبانی به موقع از اسلام و، ولی فقیه توانستند این توطئه را نیز خنثی کنند و آمادگی خود برای مقابله با جنگ نرم را نیز نشان دادند.

معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) با اشاره به مهم‌ترین راهبرد‌های دشمن در جنگ نرم و شناختی کنونی، افزود: شبهه‌افکنی و تحریف واقعیات، کاهش اعتماد عمومی و امید به آینده، کاهش مسئولیت پذیری فردی و مشارکت عمومی و خدشه وارد کردن بر احساس امنیت، کمرنگ کردن دستاورد‌های فراوان نظام و پاشیدن بذر ناامیدی و تلاش برای پررنگ جلوه دادن کمبود‌ها و کاستن از اقتدار نظام و کمرنگ جلوه دادن نقاط قوت کشور از جمله مهم‌ترین حربه‌های دشمن در این آوردگاه است.

او ابراز امیدواری کرد: با افزایش نشاط سیاسی و همدلی بین آحاد مردم در سطح جامعه، شاهد افزایش حضور مردم در انتخابات نیز خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.