رئیس اندیشکده یقین گفت: کارآمدی و هنر اسلام در انسان‌سازی است و ناکارآمدی نشان لیبرالیسم بوده که ریشه آن کنده می‌شود.

ریشه لیبرالیسم در ایران کنده خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم بزرگداشت حماسه ٩ دی با عنوان فتنه‌های عصری و عصر فتنه‌ها با حضور حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.

عباسی با اشاره به حمایت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از اعتراضات اخیر مردم ایران در شهر‌های مختلف اظهار کرد: خداوند دشمنان منتظر هستند شرایطی برای مشکلات معیشتی مردم  پیش آید، اما باید بدانند این مردم برای دفاع از کشور جوان هایشان را به میدان جنگ فرستادند.

وی با بیان این که امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را در ٢٢ بهمن جشن خواهیم گرفت، افزود: هیچ حکومتی به اندازه جمهوری اسلامی تاکنون نتوانسته پس از ٣٩ سال دوام بیاورد حتی در زمان امام علی ایشان ٤ سال حکومت کردند.

ریشه لیبرالیسم در ایران کنده خواهد شد

عباسی با اشاره به این که ریشه لیبرالیسم در ایران کنده خواهد شد، اظهار کرد: دشمن در گذشته از ترور استفاده می‌کرد و ما ١٧ هزار شهید ترور دادیم، اما امروز دیگر چیزی در چنته ندارد و از کانال‌ها و سایت‌های مختلف استفاده می‌کنند و آنها تصور می‌کنند مردم ایران به گروهک‌های رجوی، پهلوی‌ها و... آری می‌گویند ولی این ورشکسته‌های سیاسی کور خوانده اند.

رئیس اندیشکده یقین با بیان این که ما متخصص تئوری نظریه آشوب هستیم تصریح کرد:آمریکا در عراق، سوریه و یمن کشت و کشتار می‌کند ولی ما ساکت نمی‌نشینیم و آن را آرام میکنیم.

وی با اشاره به این که آمریکا سوابق جمهوری اسلامی را نمی‌شناسد، گفت:صبر استراتژیک صبر طلایه دارانی، چون محسن حججی است که در صحرا‌های مختلف منتظر حکم جهادند تا  مانند امام حسین (ع)سر بدهند.

عباسی با بیان این که اقتصاد جهان ٦٣ هزار میلیارد دلار بدهی دارد اظهار کرد:اقتصاد جهان ١٠ سال است که دچار رکود و فروپاشی است و یک سوم بدهی‌های اقتصادی در جهان مربوط به آمریکا می‌شود.

فتنه اختلاط حق و باطل است

وی با بیان این که فتنه یعنی اختلاط حق و باطل گفت: وقتی باطل جای حق بنشیند، فتنه روی داده است،  رهایی از فتنه این است که حق را از باطل تفکیک کنید، حق را معروف کنید، باطل را منکر کنید و سپس امر به معروف و نهی از منکر کنید چرا که غیر از این ممکن است به اشتباه حق را جای باطل بگویید و برعکس.

عباسی با اشاره به جمله ای از مقام معظم رهبری مبنی بر این که مبنای علوم انسانی غرب، غیر توحیدی است تصریح کرد:اساس علوم انسانی غرب، شرک است و مبنایی غیرالهی دارد، غربی‌ها در تمامی رشته‌های خود مانند اقتصاد، جامعه شناسی، روانشناسی، علوم سیاسی و ... از مکتب علوم ثلاثه یعنی پدر و پسر و روح القدوس استفاده می‌کنند که اساس آن شرک است.

وی با بیان این که کارآمدی و هنر اسلام در انسان سازی است گفت:وقتی امثال مجید شهریاری‌ها و حججی‌ها شهید می‌شوند تازه می‌فهمید که بوده اند این یعنی اسلام کارآمد و اگر ناکارآمدی دیدید بدانید کار لیبرالیسم است.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به این که ما پنج انقلاب را تا کنون پشت سر گذاشته‌ایم،یادآور شد: انقلاب اول ما سال ٥٧ در برابر پهلوی بود، سپس سال ٥٨ تسخیر لانه جاسوسی که انقلاب دوم بود، سال ٦٠ انقلاب نهضت اسلامی سومین انقلاب ما بود، انقلاب چهارم نیز سال ٦٧ بود و انقلاب پنجم ما انقلاب ٩ دی بود که تا کنون ادامه دارد و آن فتنه سقوط اقتصاد جهانی است که راه آن طبق فرمایش مقام معظم رهبری این است که سروری و آقایی دلار را بشکنیم و کشور را از جادوی پولی و مالی خارج کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار