ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ١٨ آذرماه آغاز شده و تا ٣٠ دی‌ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی گیلان گفت: تاکنون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ١١ دوره و اداره کل اوقاف و امور خیریه ٥ دوره این آزمون را باهدف افزایش توانمندی‌ها و رسیدن به یک آمار مشخص از وضعیت و تعداد حافظان قرآن کریم در استان برگزار کرده است.

وی افزود: این آزمون با همکاری و مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و آموزش‌وپرورش استان گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی گیلان هدف از برگزاری مشترک مسابقات را پرهیز از موازی کاری عنوان کرد و اظهار داشت: امسال این مشارکت برای برگزاری آزمون سراسری حفظ انجام شده است.

فاضلی با اشاره به اینکه ثبت‌نام این مسابقات کاملاً اینترنتی است افزود:علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.quranedu.ir برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی هزینه ثبت‌نام برای هر رشته را مبلغ ٥٠٠٠ تومان اعلام کرد و اذعان داشت: در این آزمون ٤ موضوع و مجموعاً ٢٦ رشته در زمینه حفظ و مفاهیم قرآن کریم وجود دارد که داوطلبان می‌توانند از هر موضوع ١ رشته را انتخاب و ثبت‌نام کنند.

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی گیلان گفت: هر داوطلب می‌تواند در صورت تمایل تا ٤ رشته را انتخاب و در این آزمون شرکت کند.

فیروز فاضلی تصریح کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در روز پنجشنبه ١٠ اسفندماه امسال در حوزه‌های امتحانی برگزار و نتیجه آن تا ٢٤ ساعت پس از برگزاری آزمون، اعلام می‌شود و داوطلبان می‌توانند نتیجه آزمون را از سایت www.quranedu.ir  دریافت کنند.

انتهای پیام/اص

30 دی ماه آخرین مهلت برای ثبت نام آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.