مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی استان همدان در رشته بلدرینگ، در روز جمعه و در دو بخش آقایان و خانمها در مجموعه سنگنوردی فرهاد برگزار می شود.

مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی استان بر گزار می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علیرضا گوهری رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان از برگزاری مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی استان همدان در رشته بلدرینگ، در روز جمعه و در دو بخش آقایان و خانمها در مجموعه سنگنوردی فرهاد خبر داد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات در بخش آقایان میثم رجبی به عنوان سرطراح، شبیر بشیری، شهریار بشیری و عرفان اصفهانی به عنوان طراح و خانم زهرا بهرامیان به عنوان سرداور و مسئول امور داوری و رده بندی حضور داشتند و آقای ساسان بهرامی امور هماهنگی و ثبت نام را عهده دار بود.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان تصریح کرد: ۱۳نفر خانم و ۲۵ نفر آقا در این دوره از مسابقات شرکت کردند که در نتیجه راحیل رمضانی مقام اول، محدثه کهوند مقام دوم و مقام سوم مشترکا به خانم ها زهرا بهرامیان و فاطمه سلیمانی رسید.

گوهری افزود: مقام اول بخش آقایان را میثاق قزلباش به دست آورد و میلاد فرادی و متین بیات به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

وی  در پایان افزود: نتایج نهایی و انتخابی تیم استان همدان در هفته آتی بعد از برگزاری مسابقه لید و سرعت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

 برگزاری مسابقات انتخابی تیم سنگنوردی استان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.