حضور بیش از ۶ هزار دانش آموز در مسابقه خلاقیت ابن سینا

مدیر عامل مرکز نخبگان علوم پزشکی فارس از حضور ۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در هشتمین دوره مسابقه خلاقیت دانش آموزی ابن سینا موسوم به "کاپا" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر صفرپور مدیر عامل مرکز نخبگان علوم پزشکی فارس گفت: این دانش آموزان در مرحله نخست، از پانزده استان کشور با تشکیل گروه‌های سه نفره، خلاقیت و کارگروهی خود را به چالش کشیدند و در مدت ۱۰ روز به پنج سوال مسابقه پاسخ دادند.

وی افزود: مرحله نخست مسابقه خلاقیت ابن سینا غیرحضوری است و سوالات، دو هفته در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد ، پس از معرفی گروه‌های برتر، مراحل بعدی به صورت حضوری پیگیری می‌شود.

صفر پور، پرورش قدرت خلاقیت و افزایش فرهنگ کار تیمی میان دانش آموزان را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه اعلام کرد.

سرپرست گروه کاپا هم گفت: برگزاری موفق مرحله نخست این مسابقات، نتیجه همکاری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های مختلف شیراز است که حدود پنج ماه مشغول طراحی برنامه‌های مرحله نخست مسابقه بودند.

صدرا ولیئی افزود: هم اکنون بیش از پنجاه دانشجوی آموزش دیده در زمینه داوری مسابقات خلاقیت، پاسخ‌های شرکت کنندگان را بررسی می کنند.

او ابراز امیدواری کرد: نتایج داوری‌ها تا نیمه دی مشخص و برگزیدگان برای حضور در مراحل بعدی دعوت می شوند.

مسابقه خلاقیت ابن سینا هشت سال است که در استان فارس برگزار می‌شود و پارسال بیش از سه هزار دانش آموز در این رقابت‌ها شرکت کردند.
انتهای پیام/ر

برگزاری مسابقه خلاقیت ابن سینا در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار