نخستین همایش استانی شعر شکوفه های بهمن به میزبانی فومن برگزار می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ یوسف نیک انجام، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن با اعلام این خبر گفت: فراخوان شرکت برای علاقه مندان در این همایش از 7 دی ماه منتشر شده است.

وی با بیان  اینکه  این همایش  با  همکاری  انجمن  شعر  و ادب رودکی اجرا خواهد شد افزود: یکی  از اهداف این همایش پاسداشت یاد و خاطره دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اظهار داشت: علاقه مندان برای شرکت در این همایش می توانند اشعار خود را تا تاریخ ۳۰ دی ماه جاری به دبیرخانه این همایش واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن ارسال کنند.

نیک انجام با اشاره به اینکه شرکت در این همایش محدودیت سنی ندارد گفت: از هر شاعر شرکت کننده در همایش فقط یک شعر پذیرفته می شود،

وی افزود: موضوع این اشعار باید دهه فجر و انقلاب اسلامی و در سه قالب کلاسیک، نیمایی و سپید سروده شده و جدیدترین اثر شرکت کننده باشد و در همایش  و یا جشنواره دیگر با این اثر شرکت نکرده باشد. 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اعلام کرد: از آثار برگزیده توسط داوران استانی و ملی در اختتامیه این جشنواره در روز ۱۹ بهمن ماه تجلیل خواهد شد.

یوسف نیک انجام تصریح کرد: سید حمیدرضا برقعی مهمان ویژه این همایش و برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، سخنرانی و نقد و بررسی و همچنین تجلیل از مادران شهدای هنرمند از جمله برنامه های  پیش بینی شده این  همایش است.

انتهای پیام/اص

همایش استانی شعر در فومن برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.