فرماندار شهرستان جم گفت: در نشست با مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور موضوع شهرشدن بهارستان و اختصاص کد روستایی برای محله کمال آباد در حاشیه شهر جم پیگیری شده که امیدواریم تا پایان سال خواسته دیرینه مردم بهارستان برای ارتقا به شهر محقق شود.

خواسته دیرینه مردم بهارستان جم محقق می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فتح الله نوروزی صبح امروز در جمع مسوولان اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: اواخر هفته گذشته با همراهی نماینده جنوب استان بوشهر و رئیس شورای شهر جم و شهرستان با رئیس امور مالیاتی و مدیرکل تقسیمات کشوری نشست‌هایی برگزار کردیم که نتایج مثبتی برای شهرستان به همراه داشته است.

وی افزود: در نشست با مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور موضوع شهرشدن بهارستان و اختصاص کد روستایی برای محله کمال آباد در حاشیه شهر جم پیگیری شده که امیدواریم تا پایان سال خواسته دیرینه مردم بهارستان برای ارتقا به شهر محقق شود و با اختصاص کد روستایی به محله کمال آباد مشکلات مردم این روستا رفع شود.

فرماندار شهرستان جم تصریح کرد: در نشستی دیگر با رئیس امور مالیاتی کشور موضوع اخذ عوارض آلایندگی و ارزش افزوده شرکت‌های نار، کنگان و فجر جم مطالبه شده است و پیگیری‌ها برای تحقق مطالبات شهرستان در این دو حوزه با جدیت ادامه دارد و تلاش می‌شود دغدغه‌های مردم و شوراها در این دو بخش هر چه زودتر محقق شود.

وی با بیان این که برق‌رسانی به روستای غربه کلید خورده، گفت: عملیات اجرایی ساختمان اداره برق شهر ریز در دهه فجر آغاز می شود و نمایندگی پست در بخش ریز دایر می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان جم تصریح کرد: مشاوره و طراحی برق‌رسانی روستای غربه شهرستان جم به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم این روستای زیبا آغاز و به زودی مناقصه پروژه برق‌رسانی روستا انجام می شود.

وی ادامه داد: گازرسانی روستای سرچشمه در آخرین نقطه شهرستان جم و بخش ریز در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

نوروزی با بیان این که توسعه زیرساخت‌های ورزشی به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیاز دارد، عنوان کرد: شهرداری‌ها شرایط را برای تسهیل سرمایه‌گذاری در شهرها فراهم کنند.

وی بیان کرد: حضور سرمایه‌گذاران به رونق همه جانبه شهرها کمک می‌کند و عملیات اجرایی بازگشایی جاده ریز دژگاه به مناقصه رفته است.

 انتهای پیام/پ

محقق شدن خواسته دیرینه مردم بهارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.