رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاهیان فردا(چهارشنبه، 13 دی) در حمایت از نظام و برای جدا کردن خود از صف دشمنان راهپیمایی برگزار می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  گفت: مراسم راهپیمایی شهر کرمانشاه از ساعت 10 صبح و از چهار راه مدرس به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

سروری با بیان اینکه این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد، از عموم مردم ولایی کرمانشاه خواست تا در این مراسم حضور پیدا کرده و بار دیگر از نظام حمایت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به هوشیاری و بصیرت بالای مردم گفت : اغتشاشات اخیر برخی از استان‌های کشور تحت تاثیر حرکت‌های مذبوحانه استکبار جهانی و عوامل سرسپرده آنها رخ داده و مردم ولایی استان کرمانشاه همراه با دیگر هموطنانمان با حضور در راهپیمایی خود را از صف دشمنان جدا خواهند کرد.

سروری با تاکید بر اینکه پشت پرده این اغتشاشات عوامل استکبار جهانی با همراهی و همیاری منافقین هستند، بیان  کرد: مردم با حضور در راهپیمایی فردا پاسخ مناسب و دندان شکنی به این حرکات مذبوحانه خواهند داد.

انتهای پیام/ز

برگزاری راهپیمایی  مخالفت با اغتشاش گران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.