تعداد 20 واحد فرآوری بخش کشاورزی استان سمنان با سرمایه گذاری 500 میلیارد ریالی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سیدحسن میرعماد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ارزش صادرات محصولات کشاورزی استان سمنان در 9 ماه سال جاری را 15 میلیون دلار اعلام کرد و گفت : با راه اندازی این واحدهای فرآوری میزان صادرات بخش کشاورزی تا 2 سال آینده به بیش از 90 میلیون دلار افزایش می یابد.

وی با بیان این که در 9 ماه سال جاری بیش از 300 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 35 واحد تولیدی بخش کشاورزی سمنان پرداخت شد، اظهارداشت : با پرداخت این تسهیلات تا پایان 96 برای بیش از چهار هزار نفر اشتغالزایی می شود.

میر عماد تصریح کرد : در سال 92 بیش از 500 واحد تولیدی استان در بخش کشاورزی نیمه فعال و غیر فعال بود که با ارایه بیش از یکهزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات اکنون این واحدها به چرخه تولید برگشته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان داشت : در چهار سال گذشته یکهزار و 500 ادوات کشاورزی، مانند کمباین و تراکتور در سمنان نوسازی شد و امسال هم بیش از 180 میلیارد ریال برای نوسازی ماشین های کشاورزی اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود : در 2 همایش سرمایه گذاری جهاد کشاورزی در استان سمنان 34 تفاهم نامه به ارزش 10 هزار میلیارد ریال در بخش کشاورزی منعقد شد که 24 طرح آن با پنج هزار و 500 میلیارد ریال در حال اجراست.

انتهای پیام / ذ

اعطای تسهیلات رونق تولید به 35 واحد تولیدی بخش کشاورزی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.