استقرار اکیپ راهداری؛

استقرارسه اکیپ راهداری درمحور‌های ارتباطی بروجرد

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای بروجردگفت:سه اکیپ راهداری مجهز به ۱۶خودروی سبک،سنگین ونیمه سنگین در محور‌های اشترینان،گردنه زالیان واداره راهداری بروجردمستقرهستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهزاد بهاروند رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای بروجرد افزود: با ورود سامانه بارشی از روز گذشته به منطقه ازساعت چهاربامداد تا هفت صبح امروز در گردنه زالیان با ریزش برف همراه بود که با نمک پاشی به موقع اکیپ‌های راهداری این مسیر مسدود نشده و تردد خودرو‌ها دراین محور روان است.

وی اظهارکرد: اجرای طرح زمستانی از ۲۰ آذر ماه سال جاری آغاز و تا ۲۰ فروردین ۹۷ توسط اکیپ‌های راهداری بروجرد انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای بروجرد بیان کرد: در راستای اجرای ایمن سازی جاده بروجرد - اشترینان نصب نیو جرسی با اعتبار ۶ میلیارد ریال و به طول چهار کیلومترآغاز شده است.

بهاروند اضافه کرد: هم اکنون ۸۰ قطعه نیوجرسی به طول ۳۲۰ متر در چهار خطه بروجرد به اشترینان نصب شده و در ادامه کلیه پیچ‌های خطرناک این محور تا نزدیکی روستای ملمیجان جدا سازی و ایمن خواهد شد.

وی با تاکید براینکه نصب روشنایی نقطه‌ای درمحور بروجرد به اشترینان ضروری است، ادامه داد: برای نصب روشنایی نقطه‌ای دراین محور ۶ میلیارد اعتبار نیاز است که در صورت تخصیص اعتبار به زودی آغاز خواهد شد.

وی اظهارکرد: جانمایی اولیه برای نصب روشنایی نقطه‌ای در محور بروجرد به اشترینان به طول ۲ کیلومتر انجام شده است.
چهار خطه محور بروجرد به اشترینان به طول ۱۵ کیلومتر جنوب کشور را به غرب و شمال وصل می‌کند و ازمحور‌های پرتردد می‌باشد.

گردنه زالیان درمحور بروجرد - اراک یکی ازنقاط برف گیر در مسیر ارتباطی شمال به جنوب کشور است.

انتهای پیام/م

سه اکیپ راهداری درمحور‌های ارتباطی بروجردمستقرشدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار