راه های روستایی؛

وضعیت نامناسب راه‌های روستایی دلفان

فرماندار دلفان با اشاره به وجود بیش از ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی مالرو و شوسه در این شهرستان گفت: دلفان وضعیت مناسبی در حوزه راه روستایی ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفر طولابی  فرماندار دلفان افزود: ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان دلفان روکش آسفالت مناسب ندارند.

وی با اشاره به وجود ۴۴۰ روستا در شهرستان دلفان گفت: یکهزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار دلفان با تاکید بر اجرای روکش راه‌های محور روستایی، ایمن سازی محور امامزاده ابراهیم (ع) بابای بزرگ، بهسازی و ایمن سازی محور‌های روستایی بخش‌های کاکاوند و میربگ خواستار تخصیص اعتبار برای اجرای این طرح‌ها شد.


فرمانداردلفان با قدردانی از فعالیت‌های راهداری لرستان در مسیر نورآباد  نهاوند، ایجاد پایانه مسافربری شمال دلفان را ضروری خواند و گفت: نبود یک پایانه مناسب در مسیر‌های شهرستان‌های هرسین و کرمانشاه مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است.

وی با بیان اینکه دلفان یک منطقه کوهستانی و برف گیر است، افزود: تجهیز راهدارخانه‌های گاماسیاب و گشور به تجهیزات موردنیاز، به روز رسانی ماشین آلات راهدارخانه‌ها و افزایش تیم‌های راهداری برفروب زمستانی ضروری است.

این مسئول با اشاره به موقعیت ارتباطی دلفان، احداث پاسگاه پلیس راه در این شهرستان را ضروری خواند و گفت: در این شهرستان سه محور ارتباطی پرتردد نورآباد - خرم آباد٬ کرمانشاه و نهاوند وجود دارد که این موقعیت جغرافیایی و ارتباطی احداث پلیس راه و توجه بیشتر مسئولان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای را می‌طلبد.

وی ترمیم و بازسازی ابنیه فنی، تامین روشنایی محور نورآباد کرمانشاه، خط کشی، نصب علائم ایمنی در محور‌های ارتباطی و ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل کالای دلفان را از دیگر مطالبات این شهرستان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان دلفان عنوان کرد.

انتهای پیام/م

وضعیت راه‌های روستایی دلفان مناسب نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار