صدور مجوز اعمال قانون برای خودروهای فاقد معاینه فنی

طبق مصوبه امروز در کمیسیون تلفیق ، نیروی انتظامی می‌تواند نسبت به خودروهای فاقد معاینه فنی اعمال قانون نماید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد فیضی نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 97  در خصوص اهم مصوبات امروز در  کمیسیون تلفیق اظهار کرد: طبق مصوبه‌ای، مجوز اعمال قانون برای خودروهای فاقد معاینه فنی صادر شد و نیروی انتظامی می‌تواند با اعمال این قانون، منابع به دست آمده را صرف کاهش آلودگی هوا کند.

وی با بیان این‌که دولت در سال 97 قرار بود تمام منابع و درآمدهای وزارت آموزش و پرورش را خصوصی کند، گفت: این بند با نظر مخالفان اعضا کمیسیون تلفیق حذف گردید.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 97 ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق همچنین به دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و پارک‌های علم و فناوری اجازه داده شد تا سقف عملکرد اختصاصی سال 96 را در سال 97 نسبت به اخذ تسهیلات از بانک‌ها اقدام کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آموزش و پرورش در مصوبه‌ای دیگر از پرداخت تمام عوارض شامل تغییر کاربری، نقل و انتقال، احداث، تخریب، بازسازی و سایر عوارض شهرداری معاف شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به این‌که تمامی دعاوی راجع به حفظ بیت‌المال از پرداخت هزینه دادرسی معاف گردیدند، گفت: مقرر شد کسانی که در سال ۹۶ قبوض جریمه خود را پرداخت نکردند در صورت پرداخت و تسویه حساب قبوض جریمه تا پایان آذر ماه ۱۳۹۷ جریمه دیرکرد ناشی از عدم پرداخت تا پایان سال ۹۶ بخشیده شود.

 

انتهای پیام/ع

معافیت آموزش و پرورش از پرداخت عوارض شهرداری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.