ساعاتی پس از آغاز تجمعات در ایران، تلویزیون عربستان با نمایش تصاویری از آن و یاوه‌گویی بن سلمان در مورد کشاندن جنگ به داخل ایران، دست خود را رو کرد.

اغتشاشات اخیر موجب خوشحالی چه کسانی شد؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اغتشاشات اخیر با وجود خساراتی که به اموال عمومی در برخی شهرهای کشور زد، حقایق بسیاری را نیز آشکار کرد. 

این آشوب‌ها از چهره دشمنان واقعی و قسم‌خورده ایران عزیز نقاب برداشت و دست بسیاری از آنها از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و آمریکا را رو کرد. تجمعاتی که با هدف مطالبات اقتصادی مردمی بود با نیرنگ  فرصت‌طلبی منافقان و دشمنان تبدیل به آشوب شد.

علاوه بر آمریکا که به طور علنی حمایت خود را از آشوبگران اعلام کرد، آل سعود نیز موضع خود را نسبت به ایران اسلامی طی اغتشاشات اخیر نشان داد.

عربستان از همان ساعات اولیه تجمع مردم در خیابان‌ها با نمایش تصاویر آن در شبکه‌های تلویزیونی و اجتماعی خود و بزرگنمایی‌اش نشان داد که چگونه علیه ایران عزیز در کمین نشسته است. پخش یاوه‌گویی‌های بن سلمان درباره کشاندن جنگ به داخل ایران در کنار تصاویر آشوبگران، همگی مؤید این مطلب است. دولت سعودی با این کار صراحتا اعلام کرد که  در پس پرده این اغتشاشات نشسته و حامی اصلی آن است. 

ویدئوی زیر بخشی از اقدامات آل سعود است که موضع واقعی آن را نسبت به ایران به وضوح نشان می‌دهد. 

انتهای پیام/

عربستان حامی اصلی اغتشاشات اخیر ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مانیا
۰۹:۰۶ ۱۳ دی ۱۳۹۶
لعنت خدا بر وهابیت
مرگ بر السعود
لعنت بر السعود