آموزش و پرورش لرستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: شرایط حساس کنونی ایجاب می‌کند حامیان انقلاب با شرکت حماسی خود در راهپیمایی مردمی ۱۳ دی بار دیگر خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب بکشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در این بیانیه اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان ضمن اشاره به حضور مردم آگاه و فهیم در عرصه‌های مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان شده است: مردم سرافراز و نستوه لرستان به‌ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان در آزمون بزرگ و تاریخی همچون گذشته با خلق حماسه‌ای به یادماندنی نشان خواهند داد که جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه، کوچک‌ترین تاثیری در پایبندی مردم به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی نداشته و حماسه انقلابی و مردمی ۱۳ دی‌ماه همچون گذشته به آینه تمام‌نمای هوشیاری و دشمن‌ستیزی ملت مسلمان و صحنه شکست و رسوایی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی مبدل خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این حماسه بزرگ در یکی‌از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین عرصه‌های رویارویی با دشمنان فتنه‌افروز نشان خواهد داد که دشمنان این انقلاب نمی‌توانند با سوءاستفاده از مشکلات داخلی و مطالبات بر حق مردم با خیال واهی و افکار پوچ به‌دنبال بهره‌برداری باشند. چراکه مردم قهرمان ایران اسلامی عزت، اقتدارو امنیت ملی کشورشان را با هیچ چیزی معاوضه و معامله نخواهند کرد.

آموزش و پرورش لرستان در پایان این بیانیه بر پیگیری مطالبات برحق مردم و تلاش مسئولان برای برطرف کردن موانع و مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان تاکیدکرده و ادامه داده است: فرهنگیان و دانش‌آموزان لرستان بار دیگر پیوند ناگسستنی خود را با انقلاب و اقتدار و اراده ملی را به نمایش خواهد گذاشت و آمال و آرزو‌های شیطانی دشمنان و فتنه‌گران و اهداف پلید آنان را در نطفه کور خواهد کرد.

انتهای پیام/م

منافع و مصالح ملی و امنیت کشور بر همه چیز ترجیح دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.