معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان گفت:با اختصاص یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان 523 مددجوی همدانی ازدواج کردند.

درهای خانه بخت برای 523 مددجوی همدانی گشوده شد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هاشمی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان گفت: کمیته امداد به همه ‌دختران و پسران و بانوان در آستانه ازدواج مجدد، تحت حمایت خود کمک‌هزینه ازدواج پرداخت می‌کند.

وی افزود: در هشت‌ماهه نخست سال جاری، هزار و ۹۶ پرونده در این سه قسمت تشکیل‌شده است که تاکنون ۵۲۳ نفر از این زوج‌ها موفق به دریافت جهیزیه شده‌اند.

جعفر هاشمی بابیان اینکه ۵۲۳ مددجوی همدانی امسال با اختصاص یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان راهی خانه بخت شده اند، اظهار داشت: هدف از اعطای کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و فرزندان پسر خانوارهای تحت حمایت ترویج سنت‌های حسنه اسلامی است.

وی بابیان اینکه سقف پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت سه میلیون تومان است ادامه داد: نوعروسان و بانوان تحت حمایت از کمک‌هزینه خرید جهیزیه دو تا سه میلیون تومانی و پسران تحت حمایت از هدیه ازدواج یک‌میلیون تومانی بهره‌مند می‌شوند.

هاشمی با اشاره به اینکه با یاری خیران می‌توانیم گام‌های مؤثرتری را برای تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت برداریم، افزود: خیران می‌توانند با مراجعه حضوری به اداره کمیته امداد استان، شمار گیری #۰۸۱*۸۸۷۷* و یا نرم‌افزار سکه از طریق تلفن همراه در تأمین منابع موردنیاز جهیزیه افراد نیازمند این نهاد مشارکت کنند.

انتهای پیام/ ش

523 مددجوی همدانی ازدواج کردند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار