سازمان سنجش درباره تمدید مهلت ثبت نام مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی و مراکز و واحد‌های آموزشی دانشگاه پیام نور در آزمون سراسری ۹۶ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه سازمان سنجش درباره تمدید مهلت ثبت نام رشته‌های تحصیلی مؤسسات غیرانتفاعیبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سازمان سنجش درباره تمدید مهلت ثبت نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی و مراکز و واحد‌های آموزشی دانشگاه پیام نور در آزمون سراسری ۹۶ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

پیرو اطلاعیه مورخ 96/07/25 با توجه به درخواست برخی از مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و دانشگاه پیام‌نور بدین‌ وسیله به اطلاع همه داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مؤسسات ذیربط (اعم از داوطلبانی كه در آزمون سراسری سال 1396 ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) می‌رساند كه مهلت ثبت نام در مرحله تكمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی موسسات مذكور تا تاریخ 96/11/15 تمدید شده است.

لذا داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی دارای ظرفیت خالی و موسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند لینک جستجوی عنوان موسسه و كدرشته مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و یا پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور را ملاحظه کرده و ضمن مشخص  کردن رشته و موسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک و موارد اعلام شده در اطلاعیه مورخ 96/07/25، در مهلت تعیین شده به مؤسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

بدیهی است اولویت ثبت‌نام از داوطلبان براساس زمان مراجعه خواهد بود و ثبت نام از داوطلبان در زمان مراجعه منوط به وجود ظرفیت خالی در رشته مورد تقاضاست.

انتهای پیام/

تمدید مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۳:۵۲ ۱۴ دی ۱۳۹۶
نتایج نهایی اعلام ظرفیت رو کی اعلام می کنن تو رو به خدا پیگیری کنید الان زندگیم رو هواست خیلی طولانی شد
آخرین اخبار