امام جمعه همدان با اشاره به شیطنت دشمنان برای از بین بردن امنیت کشور، گفت: آشوب گران به دنبال امنیت و آرامش مردم و کشور نیستند و برای اهداف آمریکا و صهیونیزم تمام توان خود را به کار گرفته اند.

آشوب گران در پی نحقق هداف استکبارجهانی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه  و امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت توجه به مساله امنیت در کشور ابراز داشت: دشمنان نظام اسلامی از بصیرت مردم ایران واهمه دارند و در پی اخلال در امنیت کشور هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برخی افراد مزدور دشمنان انقلاب در میان عده ای معترض نسبت به مسائل اقتصادی در پی خط دهی و انحراف مردم هستند که باید با آنان برخورد جدی صورت بگیرد.

امام جمعه همدان با اشاره به شیطنت دشمنان برای از بین بردن امنیت کشور اظهار کرد: آشوب گران به دنبال امنیت و آرامش مردم و کشور نیستند و برای اهداف آمریکا و صهیونیزم تمام توان خود را به کار گرفته اند.

وی ابراز داشت: پاشخ ملت ایران به دشمنان سخت و کوبنده خواهد بود و بی شک و بدون تردید رفتارهای هنجارشکنانه فتنه گران در روزهای اخیر در کشور بر خاسته از فتنه انگیزان خارجی است.

آیت الله طه محمدی مردم را حامی ولایت و انقلاب توصیف کرد و گفت: مردم ایران ثابت کرده اند که تا پای جان از انقلاب و ارزش های آن و همچنین رهبر معطم انقلاب دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/د.ا

آشوب گران برای اهداف استکبار تمام توان خود را به کار گرفته اند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار