مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: با حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بیش از ۱۲۰ نفر در ۹ ماه امسال در این منطقه مشغول بکار شدند.

زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر فراهم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین نامور بعدازظهر امروز در  نشست بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با بیان اینکه ظرفیت‌های مهمی در این منطقه ویژه فراهم  است اظهار داشت: منطقه ویژه با داشتن زیرساخت‌ها و مزیت‌های مهم ظرفیت مطلوبی برای سرمایه‌گذاری  دارد.

وی با بیان اینکه 40 واحد صنعتی و شرکت تولیدی  منطقه ویژه اقتصادی بوشهر  فعالیت می‌کنند گفت: این واحدهای صنعتی با ظرفیت لازم در مدار تولید هستند و بیش از یک‌هزار و 80 نفر در آنها مشغول بکار هستند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: با حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بیش از 120 نفر در 9 ماه امسال در این منطقه مشغول به کار شدند.

نامور از افتتاح 5 واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبرداد و افزود: 5 واحد تولیدی و صنعتی متوسط با اشتغال‌زایی 150 نفر تا پایان امسال در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افتتاح می‌شود.

وی با تاکید بر برقراری معافیت 20 درصدی در منطقه ویژه  اقتصادی بوشهر افزود: معافیت 20 درصد سود بازرگانی از مزایای منطقه ویژه اقتصادی بوشهر محسوب می‌شود که برای رونق این منطقه باید مجددا مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با تاکید بر نقش مهم تخفیف 20 درصدی سود بازرگانی در رونق منطقه ویژه افزود: امیدواریم به‌زودی معافیت 20 درصدی که به عنوان یک مزیت مهم دوباره در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اجرا شود تا در تولید و اشتتغال نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/پ

فراهم شدن زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.