آماده سرمایه‌‎گذاری در لرستان هستیم؛

تلاش برای تعیین تکلیف نهایی تعهدات موسسات مالی غیرمجاز

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خصوصی کشور گفت: اکنون سیستم بانکی در حال تعیین تکلیف نهایی تعهدات موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز به سپرده‌گذاران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کوروش پرویزیان رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خصوصی بیان کرد: تصمیمات خوبی در جلسه شورای گفت‌وگوی لرستان گرفته شده و امیدواریم نتایج جلسات در تسهیل کسب و کار این دیار تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: بانک‌های خصوصی لرستان همپای بانک‌های دولتی در فرآیند توسعه اعلام آمادگی مشارکت کرده‌اند و امیدواریم با حمایت مسئولان استان این مسئله به خوبی محقق شود.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های خصوصی عنوان کرد: با وجود اینکه سپرده‌های بانک‌های خصوصی به نسبت بانک‌های دولتی کمتر است، اما همین سپرده‌ها مصارف کمی در استان داشته و امیدواریم با تلاش مسئولان سهم جذب از سپرده‌های استان بالاتر رفته و به وضعیت مطلوب برسد.

پرویزیان اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در طرح‌های اقتصادی لرستان، افزود: آمادگی لازم را برای سرمایه‌گذاری و یا مشارکت در طرح‌های با ارزش افزوده موثر، توجیح فنی و اقتصادی لازم توسط بانک‌های خصوصی وجود دارد.

مدیرعامل بانک پارسیان بیان کرد: همچنین بانک پارسیان ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های کوچک و متوسط با سود زیر ۱۰ درصد با مشارکت بنیاد برکت و معاونت توسعه روستایی در لرستان پرداخت می‌کند.

پرویزیان افزود: موسسه غیرمجازی در کشور به صورت عمومی وجود ندارد و باقی مانده آن‌ها در حال تعیین تکلیف بوده و تا قبل از سال ساماندهی لازم برای اجرای تعهدات مردم انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: بانک مرکزی با کمک بانک‌های خصوصی تعداد زیادی از این موسسات را ساماندهی کرده و با این اقدام شرایط برای کسب و کار بخش خصوصی مهیاتر خواهد شد.

انتهای پیام/م

تعیین تکلیف نهایی تعهدات موسسات مالی غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۴ دی ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۴ دی ۱۳۹۶
بیچارمون کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۴ دی ۱۳۹۶
عجب