دروازه‌بان تیم مس سونگون گفت: تیم ما شایسه قهرمانی بود و همه بازیکنان برای کسب قهرمانی همدل شده بودند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صمیمی بعد از دیدار تیمش مقابل گیتی‌پسند، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت و تماشاگران  تبریک می‌گویم که برای قهرمانی زحمت کشیدند.

وی افزود: باشگاه 2 سال برنامه‌ریزی کرده بود و در لیگ رتبه دومی و سومی را داشتیم و در لیگ امسال حق تیم ما بود قهرمان شود.

دروازه‌بان تیم مس سونگون یادآور شد: بچه‌ها هم همدل شده بودند که امسال جام را به باشگاه هدیه دهیم، خوشحالیم یک هفته زودتر به قهرمانی رسیدیم.

وی با اشاره به برد تیمش مقابل گیتی‌پسند تأکید کرد: یک بازی سطح بالا را دو تیم به نمایش گذاشتند و اگر بنا به انتخاب 5 بازی برتر باشد، این بازی جز آن‌ها قرار می‌گیرد.

صمیمی ادامه داد: بازی هوشمندانه و منطقی داشتیم و با وجودی که عقب افتادیم، با درایت کادر فنی، برنده این بازی شدیم.

وی بیان داشت: نقاط ضعف و قوت، گیتی‌پسند را می‌دانستیم، اشتباهاتی هم در جریان بازی داشتیم اما در نهایت برنده شدیم و قهرمان امسال شدیم و بازی آخر تشریفاتی است.

دروازه‌بان تیم ملی با بیان اینکه فوتسال نیاز به دیدن بیشتر دارد، متذکر شد: سرمربی تیم ملی از رسیدن به فینال خبر داده است و فوتسال می‌تواند جزو 3 ورزش اول کشور شود.

صمیمی در پایان خاطر نشان کرد: از مسؤولان ورزش درخواست داریم، همان نگاهی که به فوتبال را دارند، به فوتسال داشته باشند چرا که می‌توانیم در آسیا و جهان مقام بیاوریم، خوشحالیم که نظرها نسبت به فوتسال تغییر کرده و می‌خواهیم در جام جهانی 2020 فینال را برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.