سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه از تحویل یکصدو 35 کانکس به زلزله زدگان خبرداد و گفت: ازاین تعداد 58 کانکس با مساعدت و حمایت خیرین اصفهانی تحویل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  احسان ایمانی هرسینی  سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه گفت: براساس تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری کرمانشاه و با پیگیری های رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور تعداد 51 کانکس ازادارات کل آموزش فنی وحرفه ای سایراستانها واصل و به آسیب دیدگان زلزله تحویل شد.

وی اضافه کرد: تعداد 10 کانکس نیز در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان قصرشیرین از منابع مالی تنخواه سازمان تولید و ساخته شده و در مناطق خسارت دیده شهرستان ثلاث باباجانی تحویل آسیب دیدگان شد.

ایمانی هرسینی بیان کرد: از این تعداد 15کانکس نیز با ساختار ساندویچ پنل به کمک پارس جنوبی در روستای کلاوه علی آماده و برای ذینفعان نصب شد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرف های استان کرمانشاه اظهارداشت: تعداد 19کانکس نیز که با حمایت و مساعدت خیرین تهیه شد بنا بر تاکیدات  پاک سرشت رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور به زنان سرپرست خانوار تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد 23 کانکس با ساختار استراکچر فیکس شده بر زمین با همکاری انجمن خیریه sos اصفهان ساخته شده است گفت: از این تعداد 15 کانکس به آسیب دیدگان تحویل شد و مابقی کانکس ها در مراحل پایانی ساخت است.

ایمانی هرسینی گفت: تعداد 14کانکس نیز با حمایت و مساعدت خیرین استان اصفهان و همکاری کارکنان و مربیان فنی وحرفه ای در شهرستان سرپل ذهاب ساخته شده که از این تعداد 9 کانکس به افراد حادثه دیده تحویل شده و 5کانکس نیز مراحل پایانی ساخت آن در دست اقدام است.

وی به فعالیت ها و اقدامات گسترده آموزشگاه های فنی وحرفه ای آزاد استان کرمانشاه در کمک و امدادرسانی به زلزله زدگان اشاه کرد و گفت: 16کانکس توسط کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد استان در حال ساخت و تحویل به آسیب دیدگان زلزله در شهرستان سرپل ذهاب است.

 

انتهای پیام/ز

 

16کانکس توسط کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد استان در حال ساخت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.