استاندار لرستان گفت: برنامه‎ها و اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در چند سال اخیر ارزشمند و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی استاندار لرستان در دیدار با دکتر امینی مشاور مدیرعامل تأمین اجتماعی و مدیرکل هماهنگی امور استان‎ها با اشاره به جایگاه و نقش سازمان تأمین اجتماعی در رونق و شکوفایی اقتصادی کشور گفت: برنامه‎ها و اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در چند سال اخیر مبتنی بر یک رویکرد حمایتی و توام با تقویت واحد‌های تولیدی و صنعتی بوده و از این بابت سیاست‎های این سازمان ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با ابراز آگاهی از وضعیت منابع و مصارف سازمان تأمین اجتماعی گفت: ما می‎دانیم که این سازمان علیرغم اینکه در چند سال اخیر در فرایند وصول منابع خود به دلایل مختلف از جمله تحریم‎های اقتصادی با چالش‎هایی جدی مواجه بوده است، ولی با اتخاذ یک رویکرد مناسب و اهتمام و توجه جدی به سرنوشت کارگاه‎ها و نیرو‌های مولد جامعه همواره در کنار دولت بوده است.

دکتر امینی مشاور مدیرعامل سازمان و مدیرکل هماهنگی امور استان‎ها نیز ضمن قدردانی از دیدگاه مثبت و حمایتی استاندار نسبت به مواضع تأمین اجتماعی گفت: بیش از سه میلیون نفر از جمعیت کشور تحت عنوان مستمری بگیر ماهانه از سازمان حقوق دریافت می‎کنند.

وی با اشاره به اینکه ما موظف هستیم حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش را به موقع و بدون کاستی پرداخت کنیم، افزود: ماهانه ۶۰۰۰ میلیارد تومان در قالب تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت به مستمری بگیران و بیمه شدگان کشور پرداخت می‎شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها سازمان تأمین اجتماعی گفت: تأمین اجتماعی در حوزه IT و توسعه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان تحت پوشش گام‎های موثری در جهت افزایش سطح رضایت‎مندی آنان برداشته است.

حمزه لوی مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان نیز با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد بیمه شدگان اصلی به رقمی قریب به ٢٢٠ هزار نفر رسیده است، افزود: کارگاه‎های تحت پوشش در استان بیش از ٤٠٠٠ میلیارد ریال به تأمین اجتماعی بدهکارند که وصول آن مستلزم همکاری و حمایت همه جانبه مسئولین است.

انتهای پیام/م

صحبت های مشاور مدیرعامل سازمان و مدیرکل هماهنگی امور استان‎ها در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.