دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی از سازماندهی تشکل متبوعش در سراسر کشور خبر داد.

علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های تشکل متبوعش، اظهار کرد: سازماندهی  جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در برخی استان‌ها را به تازگی به پایان رساندیم و این سازماندهی در تمامی نقاط کشور اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: برای اجرای این مهم معاونت سازمان دهی جمعیت زیر نظر دبیرکل فعالیت خواهد کرد و در ذیل این معاونت هم ستادهای مناطق جمعیت تعیین و حلقه‌های حامیان انقلاب به صورت گروه‌های 12 نفره سازمان دهی می‌شوند.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی تصریح کرد: ردیف سازمانی برای تمامی افراد این حلقه‌ها در نظر گرفته می‌شود و براین اساس فعالیت‌های جدی‌تر اجرا خواهند داد.

کیهانیان همچنین از بررسی بودجه 97 در این جمعیت خبر داد و گفت: به بخش‌هایی از بودجه 97 اشکالاتی وارد است که امیدواریم مجلس محترم آنها را رفع کند تا شاهد بهبود اوضاع اقتصادی مردم باشیم.

وی اضافه کرد: در بودجه 97 مالیات برای کسبه و اصناف به صورت چند برابر لحاظ شده و پیشنهاد ما برای کاهش فشار مالیاتی شناسایی کسانی  است که فرار مالیاتی دارند از این راه می‌توان کمبود درآمد مالیاتی دولت را جبران کرد تا فشاری به سایر کسبه و اصناف وارد نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۶
اینقدرفکرنکنید که مثلا به فکرمردم هستین.بزرگترین اقتصاددان های دنیا هم بیان ایران "نمیتونن مشکلات ما رو حل کنن چون که همه میدانیم مشکل ازجای دیگرست
آخرین اخبار