کاهش سهم سفر لرستانی‌ها؛

۶۵ درصد جابجایی‌ها از طریق ناوگان عمومی

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: ۶۵ درصد جابجایی‌های درون شهری از طریق ناوگان عمومی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد فتحی‌بیرانواند رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه ۶۵ درصد جابجایی‌های درون شهری از طریق ناوگان عمومی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: این آمار نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که بر اساس تقاضای سفر خطوط برقرار می‌شود، لذا در ۹ ماهه نخست امسال بیشترین تقاضا برای سفر به تهران، اصفهان و شیراز بوده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد از درنظر گرفتن سهمیه استانی برای نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی خبر داد و بیان داشت: از سال ۸۸ سهمیه‌ای برای نوسازی اتوبوس‌ها لحاظ نشده بود، اما امسال برای هر استانی سهمیه جداگانه‌ای برای این امر درنظر گرفته شده است.

فتحی‌یرانوند تصریح کرد: در هشت ماهه نخست امسال علی‌رغم افزایش سرویس‌ها، اما در بعد تعداد مسافر کاهش یک درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم و این نشان از کاهش سهم سفر لرستانی‌ها از سبد خانواده دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت بد اقتصادی سبب کاهش این سهم شده، افزود: پیش‌بینی می‌شود این سیر نزولی در سال آینده نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/م

۶۵ درصد جابجایی‌ها از طریق ناوگان عمومی صورت می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.