انصارالله یمن از غافلگیری های زیادی که در انتظار متجاوزان سعودی است، خبر داد.

موشک‌های شلیک‌شده، به هدف اصابت کرده است/ ملت ابزار غافلگیرکننده زیادی برای میدان جنگ داردبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی العمرانی از رهبران انصارالله یمن اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی دو موشک زلزال ۲ به مواضع نظامیان سعودی در جیزان شلیک کردند که با دقت به اهداف خود اصابت کرده است.

وی افزود: سامانه دفاع هوایی سعودی در رهگیری موشک‌ها که با دقت به اهداف خود اصابت کردند ناکام مانده است، هر چند که یکی از سخنگویان ائتلاف نظامی سعودی اعلام کرده است که یکی از موشکها رهگیری شده است.

العمرانی تاکید کرد: مرحله بعدی شامل غافلگیری های بیشتری برای عربستان و تعدادی از کشورهای عضو ائتلاف عربی که با حمایت آمریکا علیه ملت یمن می جنگند، خواهد بود و در راس این کشورها امارات قرار دارد.

وی اظهار کرد: ملت یمن توان مقاومت را دارد و هنوز ابزار غافلگیرکننده زیادی برای میدان جنگ دارد و این با وجود اقدامات و جنایات ائتلاف عربی ضد یمن و دهها و چه بسا صدها نفری است که در حملات روزانه این ائتلاف شهید می شوند.

گفتنی است که یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن دو موشک زلزال ۲ به مواضع نظامیان سعودی در جیزان شلیک کرده است که بر اثر آن شماری از نظامیان سعودی کشته و زخمی شده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان ، موشک زلزال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار