رییس امور عشایری ایوان گفت:100هزار لیتر نفت سفید جهت تامین سوخت عشایرپیش بینی شده است.

۱۰۰ هزار لیتر نفت سفید جهت تامین سوخت عشایر ایوان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مجتبی احمدی بیان کرد :امسال با شروع فصل سرما 100 هزار لیتر نفت سفید برای تأمین سوخت مورد نیاز عشایر کوچ رو شهرستان ایوان پیش بینی شده است که ازاین مقدار سوخت تاکنون حواله 40هزار لیتر آن صادر شده است و در اختیار عشایر قراگرفته است.

احمدی اظهارکرد:توزیع فرآورده های سوختی بین عشایر کوچنده به میزان هر خانوار 200 لیتر بین عشایر این شهرستان در جایگاه ذخیره نفت با ظرفیت 19 هزار لیتر در روستاهای ترن، باباگیر و روان،شهرک صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: مشکلی برای تامین سوخت عشایر در فصل زمستان وجود ندارد و عشایر با خیال آسوده می توانند سوخت مورد نیاز خود را ذخیره کنند.

وی با بیان اینکه خدمات پشتیبانی به عشایر ادامه دارد، یادآورشد: در سال جاری آبرسانی سیار توسط سه دستگاه تانکر آبرسان به محل آب انبارهای واقع در مسیر کوچ عشایر به ازای هر خانوار 2 هزار لیتر برای 10 روز و همچنین تامین آب شرب دام های همراه عشایر صورت گرفت.

رییس اداره امور عشایری شهرستان به توزیع آرد در بین عشایر شهرستان اشاره کرد و افزود:در حال حاضر ماهانه32تن آرد در بین عشایر شهرستان ایوان توزیع می شود.

انتهای پیام/ د

تامین سوخت عشایر ایوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی رجبی
۱۴:۴۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
با سلام مرکز عشایری ایوان حواله می نویسد ولی از طرف شرکت نفت حواله تایید نمی شودعشایر بلاتکلیف هستند