مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از بروز حادثه برای یکی از آتش نشانان این سازمان حین مهار آتش در مراتع اطراف شهر ایلام خبر داد.

نصرت الله لطفی اظهار کرد: این نیروی آتش نشانی در حال مهار آتش در مزارع و مراتع اطراف شهر ایلام بود که دستگاه AFT همراه وی منفجر شد.

وی افزود: انفجار این دستگاه خاموش کننده باعث جراحت این نیروی آتش نشانی شد که باتوجه به جراحت شدید به مراکز درمانی اعزام شد.

لطفی یادآور شد: هرچند مهار آتش سوزی در مزارع و مراتع اطراف شهر در حیطه وظایف سازمانی آتش نشانی نیست، اما باتوجه به اهمیت موضوع صیانت از انفال و طبق مصوبه شورای تامین و ستاد مقابله با آتش سوزی، آتش نشانی نیز همگام با دیگر دستگاه‌های عضو ستاد، در مهار آتش عرصه‌ها مشارکت می‌کند.

وی ادامه داد: آتش نشانان نیازمند بروزرسانی تجهیزات و امکانات مهار آتش هستند که از محل اعتبارات اربعین امکان تامین این تجهیزات برای آتش نشانان ایلام فراهم شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام تاکید کرد: باتوجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی هستیم و ماموریت‌های آتش‌نشانان در این ایام بیشتر از پیش می‌شود، بنابراین بروزرسانی تجهیزات امدادی و مهار آتش نیرو‌های آتش نشان ضرورت دارد.

برچسب ها: آتش سوزی ، وقوع حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.