سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: موانع ارایه تسهیلات بررسی و مرتفع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در جلسه بررسی تسهیلات مشاغل خانگی استان اردبیل افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار جز اهداف دولت است و رفع موانع در ارایه تسهیلات یارانه ای در اولویت بانک ها و دستگاه ها قرار گیرد.

وی گفت: کارگروه اشتغال برای تسهیل روند و فرایند تسهیلات باید تلاش کنند و راهکار مناسب در جهت اصلاح فرایند سرمایه گذاری در راستای ترویج و تسهیل در جذب اعتبارات اشتغال فراگیر ارائه دهند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: نگرش بانک ها و دستگاه های مرتبط باید نسبت به سرمایه گذاری تغییر کند، تمام دستگاه ها و بانک ها پرونده های ارجاع شده و متقاضیان معرفی شده را تکمیل و نتیجه را گزارش دهند.

حسین زاده افزود: از 220 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی، میزان ۳۰میلیارد ریال پرداخت شده و ۱۹۰ میلیارد ریال نیز تا پایان اعلام بودجه ۹۷باید پرداخت شود.

وی بیان کرد: 265 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال پایدار در نظر گرفته شده که امیدواریم در ارائه این تسهیلات دستگاه های ذیربط اراده لازم را داشته باشند.

وی افزود: بانک های عامل با متقاضیان همکاری لازم را داشته باشند و ادارات عامل نیز در راه اندازی سامانه هدفمند و کاهش بروکراسی اداری سرمایه گذاران را یاری کنند.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار جز اهداف دولت است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.