معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: برف و باران تا پایان امشب (16 دی) ادامه دارد، اما از فردا کاهش دما و یخبندان خواهیم داشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  علی محمد زورآوند معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه  با اشاره به موج ناپایداری که طی چند روز اخیر جو استان را تحت تاثیر قرار داده گفت: این موج تا آخر امشب در استان فعالیت دارد و ممکن است باعث رگبار پراکنده و بارش برف ناچیز شود.

وی احتمال بارش برف در نواحی سردسیر مانند اورامانات، تازه آباد، سنقر و کنگاور را بیشتر دانست و گفت: با عبور این موج از فردا (سه‌شنبه، 17 دی) کاهش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا را خواهیم داشت که باعث بروز یخبندان می‌شود.

زورآوند با بیان اینکه یخبندان خیلی شدید نخواهد بود و بیشتر اوایل صبح نمود دارد، تاکید کرد: این سرما تا روز سه‌شنبه (19 دی) ادامه دارد و پس از آن به تدریج تا یکشنبه هفته آینده بالا رفتن دمای هوا را خواهیم داشت.

وی درباره بارش سامانه اخیر نیز یادآوری کرد: میانگین بارش این موج برای استان 6.1 میلی‌متر و بیشترین بارش آن نیز از گواور و به میزان حدود 18 میلی‌متر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ز

 

 
بیشترین بارش  در  گواور  به میزان حدود 18 میلی‌متر به ثبت رسیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.