نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت:با برخورد با مفاسد اقتصادی و همکاری دولت و مردم کمبود ها و مشکلات اقتصادی برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در نشست هم اندیشی ائمه جمعه استان با استاندار هرمزگان گفت: آنچه که مردم را ناراحت می کند تبعیض است چرا که کمبود ها با همکاری و سعه صدر مردم و مسئولان برطرف می شود.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی با اشاره به اینکه مردم خواستار رفع مشکلات اقتصادی هستند، افزود: با شفاف سازی اقتصادی و برخورد با مفاسد اقتصادی مردم امیدوار و دشمن هم مایوس می شود.
وی با اشاره به اینکه باید سهم استان از امکانات اقتصادی کشور بیشتر شود افزود: نمی شود که آلودگی، گرانی و امکانات وسیع اقتصادی از استان باشد اما از آن بهره کمی ببرد بلکه باید بخشی از درآمد مازاد ایجاد شده در استان برای توسعه هرمزگان به کارگرفته شود.
استاندار هرمزگان هم با ارائه گزارشی از عملکرد دولت در استان به برخی ظرفیت ها و چالش های استان اشاره کرد و گفت: تریبون امامان جمعه فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت ها و دعوت از مردم برای حل مشکلات است.
فریدون همتی افزود: باید به امکانات و مشکلات کشور واقف باشیم تا بتوانیم تحلیلی درست از وضیعت اقتصادی کشور ارائه دهیم.
وی به با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با ائمه جمعه کشور اشاره کرد و افزود: ضمن اینکه مطالبات به حق اقتصادی مردم گفته شود نباید دولت تخریب شود چرا که نظام اسلامی تخریب می شود.
استاندار هرمزگان همچنین با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر با همه ارکان نظام مبنی بر معرفی خدمات دولت گفت: دشمن با ایجاد فتنه سعی دارد فرصت های سرمایه گذاری کشور را بگیرد .

انتهای پیام/ز

رفع مشکلات اقتصادی با تلاش و همکاری مردم و مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.