تثبیت صدرنشینی ناپولی و پیروزی لاتزیو با آتش بازی ایموبیله/هدیه 3 امتیازی بونوچی در سن سیرو

در ادامه رقابتهای هفته بیستم سری آ ایتالیا ، از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز ، پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدارها ناپولی و میلان پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای هفته بیستم سری آ ایتالیا ، از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز ، پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدارها ناپولی و میلان پیروز شدند.

تیم صدرنشین ناپولی در سن پائولو میزبان هلاس ورونا بود که با دو گل پیروز شد.کولیبالی دقیقه 66 و کایخون دقیقه 78 گلهای این دیدار را به ثمر رساندند تا شاگردان ساری 51 امتیازی شوند و جایگاهشان را در صدر جدول محکم کنند. ورونا نیز با 13 امتیاز نوزدهم است.

در دیگر مسابقه مهم تیم میلان در سن سیرو میزبان کروتونه بود که با یک گل پیروز شد. تک گل روسونری را لئوناردو بونوچی دقیقه 54 به ثمر رساند.

لاتزیو نیز مهمان اسپال بود که با درخشش ایموبیله و با نتیجه پرگل پنج بر دو پیروز شد.برای لاتزیو ایموبیله 4 بار در دقایق 19،26،41،51 گلزنی کرد.گل دیگر بیانکوچلستی را لوئیس آلبرتو دقیقه پنج به ثمر رساند تا این تیم با 40 امتیاز به رتبه چهارم صعود کند.گل‌های میزبان را در این بازی میرکو آنتنوچی در دقایق 8 از روی نقطه پنالتی و 31 به ثمر رساند.

در سایر بازی‌ها، جنوا با نتیجه یک بر صفر بر میهمانش ساسولو غلبه کرد و بنونتوی قعرنشین هم دومین برد این فصلش را با تحمیل شکست 3 بر 2 به میهمان خود سامپدوریا جشن گرفت.

انتهای پیام/

پیروزی میلان،ناپولی و لاتزیو مقابل حریفان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار