واریز حدود ۳ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های فارس

مشاور اجرایی استاندار فارس گفت: تا پایان آبان ماه مبلغ ۲ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده و آلایندگی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهرجو مشاور اجرایی استاندار فارس در حاشیه جلسه ستاد راهبری توسعه مدیریت استان با بیان اینکه این مبلغ مربوط به هشت ماهه نخست امسال است، گفت: تا پایان آبان ماه مبلغ ۲ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده و آلایندگی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده است.

وی بیان کرد: از این مقدار مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، ۸۳۰ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها و مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به حساب فرمانداری‌ها جهت روستا‌های فاقد دهیاری واریز شده است.

مهرجو اظهار داشت: با توجه به این که این اعتبارات به صورت نقدی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود بنا به دستور استاندار فارس باید صرف اجرا‌ی پروژه‌هایی شود که مردم نتیجه و آثار مستقیم آن را در شهر‌ها و روستا‌ها احساس کنند.

مشاور اجرایی استاندار فارس تصریح کرد: مقرر شده است تا کارگروهی در سطح استان تشکیل شود و امر نظارت مالی و فنی را بر هزینه کرد این منابع انجام دهند.
انتهای پیام/ر

واریز ۲ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار