صبح امروز مدیر کل وکارکنان پست استان با نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان در سخنانی پست را به عنوان یکی از دستگاه های در خدمت مردم عنوان کرد وگفت:مردم بدون دغدغه وسایل و اشیاء قیمتی وبا ارزش خود را به پست می سپارند و بحث امانتداری در پست بسیار برای مردم حائز اهمیت است.

وی تحول در شبکه پستی متناسب با نیازهای فعلی مردم را خواستار شد وگفت:باتوجه به رشد علم وتکنولوژی در جامعه کنونی و پیشرفت صنعت ارتباطات ،پست بایدپیشگام در ارائه خدمات جدید پستی در کشور باشد واین خدمات به سهولت در اختیار مردم قرار گیرد.


امام جمعه کرمان اظهار داشت: با توجه به خدمات جدید پست ،اطلاعاتی که از پست در اذهان مردم است همان خدمات پستی گذشته است که مسئولین پست باید در جهت معرفی خدمات جدید پستی از طریق رسانه ها اقدام کنند تا مردم بیشتر با خدمات جدید پست آشنا شوند .


در ابتدای این دیدار علیرضا اکبری مدیر کل پست استان کرمان در سخنانی به معرفی خدمات نوین شبکه پست اشاره کرد وگفت:از طریق 483 واحد پستی و 254 دفتر روستایی در استان کرمان ،خدمات جدید پستی به سهولت در اختیار مردم قرار می گیرد و هدف پست ارائه خدمات پستی به مناطق محروم وکمتر برخوردار از خدمات پستی است و تلاش ما ارائه خدمات با کیفیت به دورترین نقاط استان کرمان می باشد.


وی گفت: یکی از خدمات جدید پستی سرویس تلفنی 3693است که مردم با تماس با این سامانه می توانند از خدمات آن از قبیل نوبت دهی پزشکان متخصص در مرکز استان ،خدمات تاسیساتی ،پرستاری وچندین خدمت بهره مند شوند.


مدیر کل پست استان کرمان به سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور سیماک اشاره کرد وگفت:این پروژه یک پروژه اقتصاد مقاومتی و در خدمت مردم است که استعلام املاک واراضی از 28دستگاه دولتی از طریق این سامانه صورت می گیرد وتاکنون 71شهرداری و دهیاری در استان کرمان در سامانه سیماک فعالیت می کنند.

 تمبر مسی منقوش به تصویرحجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی که توسط اداره پست کرمان طراحی وچاپ شده بود توسط مدیر کل پست استان کرمان به ایشان اهداء شد.

انتهای پیام/ی

اهدای تمبر مسی به نماینده ولی فقیه در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار