معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد برای ازسرگیری فعالیت‌های دام‌پروری مددجویان تحت حمایت این نهاد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به این فعالیت‌ها اختصاص داده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  جلیلیان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه  با تأکید بر اینکه دام‌پروری از اصلی‌ترین طرح‌های اشتغال خانوارهای مددجو است که در زلزله اخیر خسارت بسیاری ‌دیده‌اند، گفت: دو هزار و ۱۰۰ فضا و مکان نگه‌داری دام خانوارهای مددجو در ‌زلزله کرمانشاه خسارت و حدود پنج هزار رأس دام سبک و سنگین تلف‌شده‌ است.

جلیلیان افزود: کمیته امداد به‌منظور جبران خسارت‌های اولیه و همچنین ایجاد فضای موقت دامی برای ازسرگیری فعالیت‌های دام‌پروری مددجویان تحت حمایت این نهاد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به این فعالیت‌ها اختصاص داده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه زلزله هفت و سه‌دهم ریشتری کرمانشاه ۱۷ میلیارد تومان به دو هزار و ۷۲۴ طرح اشتغال مددجویی در این استان خسارت وارد کرده، اعلام کرد: کمیته امداد برای جبران خسارت‌های وارده به سایر طرح‌های اشتغال مددجویان مناطق زلزله‌زده پرداخت کمک بلاعوض را در دستور کار خود قرار داده است.

 

انتهای پیام/ز

 

دام‌پروری از اصلی‌ترین طرح‌های اشتغال خانوارهای مددجو است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.