عضو کمیته انضباطی درباره حکم محرومیت بازیکن تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را ارائه داد.

جاودانی: دستور موقت ۳۰ روز اعتبار داردرضا جاودانی عضو کمیته انضباطی در گفتگو با خبرنگار   فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره تغییر حکم سرور جپاروف در سایت فدراسیون فوتبال گفت: خبر فدراسیون اشتباه و ناقص بود و در نهایت تصحیح شد. طبق قانون اعتبار دستور موقت ۳۰ روز است. از طرفی هم تا ۱۰ روز فرصت برای ارائه مدارک مورد نیاز درباره دستور موقت وجود دارد. به این ترتیب دستور موقت ۳۰ روز  اعتبار دارد چرا که در ابتدا نمی‌توانیم فردی را محکوم کنیم و سپس درباره رسیدگی به پرونده اش نشست برگزار کنیم.

او ادامه داد: جپاروف به کمیته انضباطی دعوت شده است تا فردا «دوشنبه» در جلسه رسیدگی شرکت کند. او باید در نشست کمیته انضباطی درباره خطای خود توضیح دهد که آیا این کار را عمدی انجام داده است یا خیر. پس از توضیحات جپاروف تصمیم گیری می‌کنیم.

عضو کمیته انضباطی درباره حضور مدیر برنامه‌های سرور جپاروف  در این کمیته گفت: امروز فردی به فدراسیون فوتبال آمد و مدعی شد که مدیر برنامه‌های جپاروف است، اما با توجه به اینکه سمت  رسمی نداشت نتوانستیم به پرونده رسیدگی کنیم. نمی‌دانم او برای انجام چه کاری به کمیته انضباطی آمده بود، اما کارت شناسایی این فرد را هم ندیدم.

جاودانی درمورد اینکه آیا حکم نهایی جپاروف تا پایان هفته اعلام می‌شود یا خیر، تصریح کرد: شاید جپاروف پس از ارائه توضیحاتش در نشست کمیته انضباطی محکوم نشود و از طرفی شاید دلیل او قانع کننده نباشد و محکوم شود. به هر ترتیب محکومیت یا تبرئه این بازیکن فردا (دوشنبه) مشخص می‌شود. درصورتی که پس از نشست فردا به جمع بندی برسیم رای را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

واکنش عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محرومیت جپاروف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار