استاندار یزد با بیان این‌که آشوب‌های اخیر امنیت عمومی و مقدسات را هدف قرار داده است، گفت: برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات ایجاد شده در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود زمانی قمی استاندار یزد با بیان این‌که مسائل پیش آمده در روز‌های اخیر فراتر از اعتراض و انتقاد بود، اظهار کرد: آشوب‌های اخیر امنیت جامعه، اموال عمومی و اعتقاد مردم را نشانه گرفته است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای دولت و ارکان جمهوری اسلامی ایران، افزود: انتقاد و اعتراض به مدیریت و برخی از برنامه‌های دولت امری طبیعی است و دولت این اعتراضات سازنده را به رسمیت می‌شناسد.

استاندار یزد با بیان این‌که مسئولان و دست‌اندرکاران قبول دارند که مشکلاتی در کشور وجود دارد، گفت: برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات ایجاد شده در دستور کار دولت قرار دارد.

زمانی‌قمی راهپیمایی را یکی از راه‌های همدلانه ملت ایران در پاسخ به آشوب‌های انجام شده علیه امنیت و اهانت به مقدسات دانست.

این مقام مسئول در پایان با بیان این‌که مردم، جمهوری اسلامی، انقلاب، کیان کشور و وحدت را قبول داشته و به آن اسرار می‌کنند، خاطرنشان‌کرد: مردم ایران خشونت، ضربه به اموال عمومی و برهم زدن امنیت را قبول ندارند.

انتهای پیام/ ا

راهپیمایی راه همدلانه ملت ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۱۹ دی ۱۳۹۶
سلام... خدا قوت... در کتب قدیم (نجم الثاقب) پیشگوئی شده قبل از ظهور اشکار حضرت مهدی عج . سپاهی از استان خراسان رضوی (جدید) به سمت استانهای مرکزی و استان یزد حرکت میکنند. برای یاری یاران حضرت مهدی عج که ایشان از شرق ظهور میکنند. و همه بطور اعجاز امیز به سمت عربستان سعودی (مکه) سوق پیدا میکنند.(وعده دیدار) خانه خدا .بیت الله الحرام. و ما ایرانیها در زمان ظهور حضرت مهدی عج نقش پررنگی داریم البته با توجه به اتفاقات اخیر در سوریه .عراق.یمن.میانمار. پاکستان .عربستان سعودی .و فلسطین اشغالی. ان شاء الله به زمان ظهور نزدیک شده باشیم.و باعث نابودی آل سعود و اسرائیل و وهابیون کافر در سراسر جهان شویم و حکومت عدل الهی برقرار شود..التماس دعا. اللهم عجل لولیک الفرج.
آخرین اخبار