بازرسی از ادارات شوش به طور نامحسوس

فرماندار شوش از بازرسی نامحسوس ادارات این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عدنان غزی،  فرماندار شوش خواستار پاسخگویی و جلب رضایت ارباب‌رجوع در ادارات این شهرستان شد و گفت: نظارت بر کار ادارات دقیق‌تر و به‌طور نامحسوس بازرسی صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: در بازرسی‌های اخیر 20 مورد اشکالات اداری مشاهده‌شده که به‌زودی رفع خواهد شد و پاسخگویی و تکریم ارباب‌رجوع اولویت و وظیفه ذاتی ادارات و ارگان‌ها است که باید به آن عمل شود.

فرماندار شوش بابیان اینکه تکریم ارباب‌رجوع در برخی ارگان‌ها در حد شعار باقی‌مانده است یادآور شد: هیچ مسئول اداره‌ای بدون هماهنگی فرمانداری محل خدمت و محدوده شهرستان خارج نشود.

وی با انتقاد از روند جذب اعتبارات تخصیص‌یافته در این شهرستان گفت: جذب اعتبارات اغلب ادارات شهرستان شوش در حد ضعیف و نامطلوب قرار دارد.

عدنان غزی به آمارهای ارائه‌شده در حوزه‌های مختلف اشاره و عنوان کرد: ادارات فقط برای ارائه آمار تشکیل نشده است مسئولان ادارات در جهت ریشه‌یابی و اصلاح آمارهای موجود اقدام کنند.

وی ادامه داد: در ادارات برخورد با نیروهای تحت الامر به شکلی که مانع رشد و خلاقیت باشد صورت نگیرد چرا که با این رویه نیروی انسانی کشور به هدر می‌رود.

فرماندار شوش در بخشی دیگر بابیان اینکه برخی اشخاص با انتصاب خود به برخی مسئولان رده‌بالاتر حاشیه امنی برای پوشش ناکارآمدی برای خود می‌سازند، اظهار کرد: برخی افراد با سوءاستفاده از عناوین و القاب مسئولین رده‌بالاتر، ضعف و کارایی خود را می‌پوشاند.

وی ضمن قدردانی از حضور و موقعیت‌شناسی مردم درصحنه‌های ملی، عنوان داشت: مردم در همه صحنه‌های جنگ، بلایای طبیعی، وضعیت نامساعد اقتصادی و همه زمینه‌ها فراتر از مسئولان گام برمی‌دارند.

غزی افزود: حضور مسئولان در مناسبت‌های ملی، مذهبی و نماز جمعه که محلی برای پاسخگویی و دیدار با مردم است فرصتی مغتنم است که درراه خدمت به این مردم باید از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار