فرماندار سرپل ذهاب گفت: تعهد قرارگاه خاتم برای اسکان موقت روستا و تامین کانکس برای این مناطق تقریبا به اتمام رسیده و حدود 5550 کانکس در روستاهای این شهرستان نصب شده است.

حدود 1500 کانکس دیگر برای شهر سرپل ذهاب نیاز است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سنجابی فرماندار سرپل ذهاب گفت: البته در برخی موارد بنیاد مسکن به برخی از کانکس‌ها ایراداتی وارد کرده که در حال پیگیری و رفع نقص از سوی پیمانکار (قرارگاه خاتم) است.

فرماندار سرپل ذهاب با بیان اینکه هنوز اسکان موقت برخی خانوارهای روستایی باقی مانده، یادآوری کرد: تعدادی درخواست وجه نقد داشتند و تعدادی هم متقاضی کانکس هستند که با توجه به اتمام قرارداد قرارگاه خاتم قرار است از محل دیگری برای آنها تهیه شود در شهر سرپل ذهاب حدود 2500 کانکس (از محل کمک خیرین، خرید خود مردم و بنیاد مسکن) برپا شده و حدود دو هزار خانوار نیز متقاضی دریافت وجه نقد هستند و ثبت نام کردند.

به گفته این مسئول، بر اساس نیاز خانوارهایی که کانکس به آنها تعلق می‌گیرد، حدود 1500 کانکس دیگر برای شهر سرپل ذهاب نیاز است  در مجموع با اسکان موقتی که در شهر و روستاها باقی مانده پیش بینی می‌شود اسکان موقت مناطق زلزله زده سرپل ذهاب تا آخر دی ماه به پایان برسد.

وی از آواربرداری دو هزار واحد مسکونی شهری و 4400 واحد مسکونی روستایی نیز در این شهرستان خبر داد و گفت: کاربازسازی در مناطق روستایی برای حدود 400 واحد مسکونی شروع شده است.

انتهای پیام/ز

 


کاربازسازی در مناطق روستایی برای حدود 400 واحد مسکونی شروع شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.