فرمانده نیروی انتظامی استهبان خبر داد؛

دستگیری ۱۸ خرده فروش مواد مخدر در استهبان

فرمانده نیروی انتظامی استهبان از دستگیری ۱۸ خرده فروش مواد مخدر در آن شهرستان خبرداد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ داود امجدی فرمانده نیروی انتظامی استهبان اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از تردد یک دستگاه خودرو حامل مواد مطلع و موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران با انجام گشت محسوس و نامحسوس، یک دستگاه وانت نیسان را شناسایی و توقیف و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال دادند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی دقیق از خودرو، مقدار ۳ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از داخل خودرو کشف و ضبط و متهم دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان استهبان، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، ماموران موفق به دستگیری ۱۸ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۵۴۰ گرم تریاک، ۳۶ گرم سوخته تریاک، ۲ گرم و ۶۰ سانت هروئین، ۳۵ گرم شیره تریاک، ۳ گرم و ۶۰ سانت شیشه، ۷ گرم حشیش،۳۶ گرم تفاله، یک لیتر و ۱۷۵ سی سی شربت متادون و توقیف ۴ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت متخلف شدند.

سرهنگ امجدی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان استهبان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

بازداشت خرده فروشان مواد مخدر در استهبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار