«بدرد نخور» طلبش را از پرسپولیس گرفت

مهاجم سابق و برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد طلب خود را از این باشگاه دریافت کند.

طلب مهاجم برزیلی سابق پرسپولیس پرداخت شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، "ژوزه تادئو" بازیکن پرسپولیس در دوران حمید درخشان بود که به بدرد نخور‌ترین مهاجم پرسپولیس در سال‌های اخیر معروف بود، اما همین بازیکن بدرد نخور هم طلب خود را که حاصل یک قرارداد بدرد نخور بود، دریافت کرد.

این بازیکن مبلغ ۳۹ هزار دلار از باشگاه پرسپولیس دریافت کرد تا پرونده حضور وی در پرسپولیس بسته شود.

باشگاه‌های ایرانی در سال‌های اخیر به واسطه اختیاراتی که به دلال‌ها دادند با جذب این بازیکنان متضرر شدند و هنوز هم تبعات آن برای باشگاه‌های بزرگ باقی است.

محمد رضا حاج بیگی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: متاسفانه باشگاه در حال رسیدگی به پرونده‌های ۲۰ سال قبل است تا در آینده با مشکل مواجه نشود.  

او ادامه داد: تادئو یکی از شاکیان باشگاه پرسپولیس بود که با حمایت حامی مالی مبلغ ۳۹ هزار دلار به حساب این بازیکن واریز کردیم تا با جریمه فیفا روبرور نشویم.  

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم باشگاه بتواند معوقات مالی مربیان و بازیکنان سابق را تسویه حساب کند و به روزی برسیم که فقط پرونده‌های حقوقی حال حاضر را رسیدگی کنیم.  

انتهای پیام/ 

خلاصی پرسپولیس از پرونده شکایت تادئو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
s
۱۷:۳۶ ۱۹ دی ۱۳۹۶
بابا مارادونا رو ولش غضنفر رو بچسب طارمی یه کشور رو بازی داد.پول هدایتی خرج یه ماشین شد داداشمون رفت با الغرافه قرارداد بست بدبختی در بدو ورود یه شالگردن آبی هم انداختن گردنش هزینه پرسپولیس و استقلال از کجا میاد؟
آخرین اخبار