فراخوان باشگاه های بدهکار برای تعیین وضعیت پرونده های حقوقی

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان از فراخوان باشگاه ها برای تعیین وضعیت پرونده های حقوقی شان خبر داد.

فراخوان باشگاه های بدهکار برای تعیین وضعیت پرونده های حقوقیروزبه وثوق احمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه های لیگ برتر که دارای پرونده های حقوقی در فیفا هستند طبق زمان بندی مشخص از هفته آینده به فدراسیون فوتبال مراجعه می کنند تا مستندات خود را برای حل پرونده های حقوقی ارائه بدهند. 

وی در ادامه عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس بیشترین پرونده حقوقی را در فیفا دارد، براین اساس مسئولان این باشگاه هفته آینده به فدارسیون فوتبال می آیند تا مدارک خود را بابت حل پرونده های حقوقی خود ارائه بدهند. 

احمدی درباره وضعیت پرونده های حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس مدعی است مطالبات گابریل فرناندو، تادئو، مارکو اسچیانویچ و روبرتو دسوزا را به صورت قسط بندی پرداخت می کند و مشکلی در این مورد ندارد. براین اساس باشگاه پرسپولیس باید مدارک حل و فصل این چهار پرونده را به ما ارائه بدهد تا اجازه جذب بازیکن خارجی را به این تیم بدهیم. 

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان خارجی درباره اینکه پرسپولیس باید 70 درصد از بدهی های خود را تسویه کند، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و سقفی برای پرداخت بدهی ها نگذاشتیم. به هر حال باشگاه پرسپولیس باید کل پرونده های حقوقی خود را حل کند تا بتواند بازیکن خارجی به خدمت بگیرد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم باشگاه ها بتوانند هر چه سریعتر پرونده های حقوقی خود را برطرف کنند تا بتوانند بازیکن خارجی جذب کنند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار