معاون امور فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روشنگری را از اصلی‌ترین موضوعات حال حاضر کشور دانست و گفت: بسیجیان باید در صف نخست مطالبه‌گری از مسئولان باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  محمد‌رضا غلامی  معاون امور فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی فراتر از یک تشکل است و باید فراجناحی عمل کند گفت: بسیج چشم بیدار جامعه و دانشجو است و بسیجیان باید در صف نخست مطالبه‌گری از مسئولان باشند.


معاون امور فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  بیان  کرد :بسیج دانشجویی باید با برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی، نشست‌های سیاسی برنامه‌هایی از این دست به تببین گفتمان انقلاب در فضای جامعه بپردازد و اعضای بسیج دانشجویی با اعتلای سطح دانش و آگاهی خویش به حل شبهات روزمره دانشجویان و روشنگری درمورد مسائل روز بپردازند.


وی گفت :روشنگری از اصلی‌ترین موضوعات حال حاضر کشور است و نبود روشنگری و تببین مسائل سیاسی روز موجب بروز اتفاقات اخیر می‌شود.

غلامی  بیان کرد: بسیج این رسالت را دارد که به عنوان یک تشکل فراجناجی قشر خاکستری دانشجویان را جذب کرده و گفتمان انقلاب را ترویج دهد و با آن‌ها به بحث‌ و گفت‌و‌گو بپردازد و در مورد مسائل مختلفی که دچار شبه شده‌اند، روشنگری کند.

انتهای پیام/ز

 

  بسیج دانشجویی  باید فراجناحی عمل کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.