مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت:تخم مرغ به نرخ دولتی 12 هزار 500 تومان دراستان همدان توزیع می شود.

آغاز توزیع تخم مرغ به نرخ دولتی در همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آقای نجفیان مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشارزی واستان با بیان اینکه توزیع تخم مرغ از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده است و تا پایان اسفند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۷ تن تخم مرغ عرضه شده است افزود : قیمت مصوب برای عرضه تخم مرغ شانه ای۱۲هزارو ۵۰۰ و به صورت کیلویی ۸ هزار تومان است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه قیمت تخم مرغ در کشور به علت بیماری آنفلوآنزا و کمبود تولید افزایش یافت افزود : با همکاری و مدیریت مرغداران تخم گذاراستان توانستیم قیمت ها را بر اساس قیمت مصوب عرضه کنیم.

وی به مکانهای عرضه تخم مرغ ادامه داد : در شهرهمدان ازطریق دوماشین سیار در بلوار کاشانی و میدان امام حسین و همچنین فروشگاههای جهاد کشاورزی ، رفاه ، اتکا ، کوروش و در شهرستانها توسط عاملین فروش مخصوص عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : قرار است از محل واردات تخم مرغ به کشور هم به استان سهمیه ای اختصاص یابد که هنوز تحقق نیافته است.

انتهای پیام/ب

توزیع تخم مرغ به نرخ دولتی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار