برخورد دو قطار مسافربری در نزدیکی ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی بیش از ۲۰۰ زخمی بر جای گذاشت.

۲۰۰ زخمی در تصادف دو قطار مسافربری در آفریقای جنوبیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، سرویس فوری شبکه ER24 اعلام کرد در تصادف دو قطار مسافربری در روز سه شنبه در حوالی شهر ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی بیش از 200 نفر زخمی شدند.

شبکه  ER24 اعلام کرد: جزئیات بیشتر در این باره هنوز در دست نیست اما مقامات محلی در صحنه حضور دارند و تحقیق در این باره آغاز خواهد شد.

هنوز تلفات جانی برای این تصادف گزارش نشده است. این اتفاق چند روز پس از کشته شدن بیش از 12 نفر و زخمی شدن صدها تن در برخورد یک قطار و یک کامیون رخ داد؛ این قطار در قسمت مرکزی این کشور از خط خارج شد و آتش گرفت.

آفریقای جنوبی بزرگترین شبکه ریلی در این قاره را دارد اما گرفتار سوءمدیریت و سرمایه‌­گذاری ضعیف است. به همین دلیل، علیرغم اینکه قطار  ارزان­ترین وسیله حمل ­ ونقل است، این مسئله سبب کاهش استفاده از آن شده است.

نهاد دولتی تنظیم ایمنی خط آهن در گزارشی اعلام کرد که در سال مالی 2017-2016 ،495 نفر جان خود را در حوادث ریلی در این کشور از دست داده‌­اند و دو هزار و 79 نفر نیز زخمی شده‌­اند. تعداد تلفات پنج درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام

تصادف دو قطار مسافربری در آفریقای جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار