حوزه فرهنگ به محتوای غنی نیاز دارد

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه حوزه فرهنگ به محتوای غنی نیاز دارد، گفت: اگر به این مسئله بی توجه باشیم، نشاط اجتماعی در جامعه ایجاد نخواهد شد.

حوزه فرهنگ به محتوای غنی نیاز دارد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مجید فروتن،معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر با تأکید بر اینکه برنامه‌های این کمیته با توجه به اولویت ها و رویکردهای این ایام اجرا می شود، اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری از مؤثرترین ابزارهای ارتباطی است.

وی با بیان اینکه امسال رویکرد کمیته فرهنگی و هنری «بصیرت‌افزایی» است، ابراز امیدواری کرد: با هم‌افزایی دستگاه‌های عضو کمیته، این برنامه‌ها به نحوی شایسته اطلاع‌رسانی و برگزار شود.

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه حوزه فرهنگ به محتوای غنی نیاز دارد، گفت: اگر به این مسئله بی توجه باشیم، نشاط اجتماعی در جامعه ایجاد نخواهد شد.

وی از برگزاری برنامه‌های شاخص توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد و افزود: اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران، برگزاری جشنواره ‌موسیقی و جایزه ادبی استان و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر از جمله این برنامه‌هاست.

فروتن همچنین از اجرای بیش از ۴۵۰ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان همدان خبر داد.

معاون اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان نیز گفت: ٢٢ کمیته زیر مجموعه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان همدان فعال هستند.

مهدی اخوان حضور گسترده مردم در برگزاری برنامه‌های مختلف را از سیاست‌های این ستاد عنوان کرد و افزود: افزایش فضایی شاد و نشاط اجتماعی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در مراکز آموزشی و کانون‌ها از دیگر اهداف این ستاد استانی است.

وی با تأکید بر افزایش جذابیت در برگزاری برنامه های مختلف، عنوان کرد: ترویج اهداف و رویکردهای انقلاب اسلامی با در این برنامه‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/خ

نیاز حوزه فرهنگ به محتوای غنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.