استاندار اردبیل گفت: گردشگری کلید توسعه شهرستان خلخال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار اعضای شورای شهر و شهرداری با بیان اینکه راه ارتباطی خلخال به طارم زنجان را در عرض دو و نیم سال در جهت رونق گردشگری به بهره برداری می رسانیم، افزود: توسعه گردشگری در شهرستان خلخال از مهمترین برنامه های ماست.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر خلخال در جهت ایجاد درآمد پایدار و توسعه شهری در حوزه گردشگری به جذب سرمایه گذاری متمرکز شود.

بهنام جو با برشمردن طرح های سرمایه گذاری درحال ایجاد در زمینه گردشگری تصریح کرد: هدف ما تبدیل شهرستان خلخال به یکی از شهرستان های سرآمد در گردشگری است.

وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان خلخال افزود: ایجاد شهرک صنعتی معدنی، راهبرد مناسبی در جهت تحقق و شکوفایی ظرفیت های معدنی است.

در این نشست فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر خلخال مطالبات و موانع احتمالی در مسیر توسعه شهرستان خلخال را طرح کردند و استاندار اردبیل قول مساعد در جهت حل این مشکلات داد.

حل مشکل جانمایی سایت زباله خلخال،طرح بازآفرینی شهر در محله تاریخی قلعه باشی و راهکارهای ایجاد درآمد پایدار شهری از موضوعات مهمی بود که سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جهت حل آنها به شهرستان خلخال سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

توسعه گردشگری در شهرستان خلخال

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.